In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ياهو تعمل على تطبيق للمراسلة يجمع بين بعض مميزات سكايب و Snapchat

بواسطة أحمد علاء 4/19/2015 9:54:00 PM


منذ أيام قليلة نشر موقع The Information تقرير يؤكد أن ياهو تعمل على تطبيق جديد للمراسلة سيأتي ببعض مميزات سكايب وتطبيق Snapchat .

ذُكر في التقرير أن ياهو ستطلق قريباً تطبيق مراسلة جديد للهواتف الذكية ستستطيع من خلاله عمل الدردشة النصية وكذلك مشاركة الفيديوهات المباشرة بجانب مشاركة الفيديوهات المسجلة .

أضاف التقرير أن مشاركة مقاطع الفيديو المباشرة هي ميزة متوفرة في تطبيقات آخرى مثل سكايب و YouNow بينما ميزة رسائل الفيديو المسجلة متوفرة في تطبيق Snapchat وياهو تسعى جمع كل هذه المميزات في تطبيق واحد .

ياهو حتى الأن لم تعلق على هذا التقرير ولكن إذا كان التقرير صحيح فمتوقع أن نرى هذا التطبيق خلال الربع الحالي أي قبل نهاية شهر يونيو .

المصدر