In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل تمنع إستخدام عصا السيلفي في مؤتمر WWDC

بواسطة أحمد علاء 4/19/2015 10:07:00 PM


آبل كانت كشفت منذ أيام قليلة أن مؤتمر المطورين WWDC سيبدأ في 8 يونيو وذكرت الشركة في صفحة التعليمات الخاصة بالمؤتمر إنه ممنوع إستخدام عصا السيلفي خلال أحداث المؤتمر .

آبل قررت أن تمنع الناس من جلب أي أدوات تصوير خطيرة لمؤتمراتها وتقول أن عصا السيلفي هذه قد تعرقل الناس خلال أحداث المؤتمر عندما يجلس شخص ما ويمسك هذه العصا بيده ويقوم أحد الأشخاص بالمرور فقد تعرقله .

عصا السيلفي أنتشرت بشكل كبير فعلاً ووجهة نظر آبل قد تكون صحيحة بنسبة كبيرة ونأمل أن باقي الشركات تتبع نفس نهج آبل في هذه النقطة .

المصدر