In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

كوالكوم ستعتمد على سامسونج في إنتاج شرائح معالج Snapdragon 820

بواسطة أحمد علاء 4/21/2015 9:30:00 PM


آبل قررت أن تعتمد على سامسونج في إنتاج شرائح معالج Apple A9 والذي سيتم إستخدامه في أجهزة الشركة القادمة والأن كوالكوم هي الآخرى قررت أن تعتمد على العملاقة الكورية في إنتاج شرائح معالج Snapdragon 820 .

كوالكوم كانت ستعتمد على TSMC في إنتاج شرائح معالج Snapdragon 820 ولكن تأجيل الشركة عملية إنتاج الشرائح المبنية على معمارية 16 نانومتر إلى الربع الثاني أو الثالث من العام الحالي جعل كوالكوم تتجه لسامسونج .

بجانب ذلك تقول بعض المصادر أن كوالكوم تأمل من خلال هذا الأمر أن تعود سامسونج لإستخدام معالجها مرة آخرى مع الجيل القادم من أجهزة Galaxy S .

المصدر