In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مايكروسوفت: الاسم النهائي لمتصفح سبارتان بديل إنترنت إكسبلورر هو Microsoft Edge

بواسطة أحمد علاء 4/30/2015 3:35:00 AM


مايكروسوفت بدءت منذ فترة العمل على متصفح جديد يحمل الاسم الكودي سبارتان وكشفت الشركة أن هذا المتصفح سيكون بديل إنترنت إكسبلورر في ويندوز 10.

وقدمت مايكروسوفت متصفح سبارتان في مؤتمر الإعلان عن ويندوز 10 لكن الشركة لم تكشف عن الاسم النهائي له واليوم خلال أحداث مؤتمر Build أعلنت عملاقة البرمجيات أن بديل الإنترنت إكسبلورر سيحمل اسم Microsoft Edge.

وكشفت مايكروسوفت أن مطوري إضافات متصفح كروم بأمكانهم تحويل هذه الإضافات لكي تعمل مع متصفح Edge مباشرة أيضاً المتصفح سيكون به ميزة تُمكنك من عرض محتوى المواقع الموجودة في التبويبات عن طريق الوقوف عليها بالماوس.

 
المصدر