In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إتش تي سي: أيضاً هاتف One mini لن يصل له تحديث أندرويد 5.0

بواسطة أحمد علاء 5/4/2015 3:07:00 AM


بالأمس ذكرنا لكم أن إتش تي سي لن تحدث هاتف One Mini 2 لأندرويد 5.0 Lollipop وتقول الشركة أن السبب في هذا الأمر أن التحديث لن يقدم تجربة مثالية لمستخدمي الهاتف وأدائه لن يكون جيد.

وفي خطوة غير مفاجأة أعلنت HTC اليوم على حسابها الرسمي على تويتر أن الجيل الأول من الهاتف One Mini أيضاً لن يصل له تحديث أندرويد 5.0 ولم تذكر HTC السبب ولكن بالتأكيد سيكون لنفس سبب عدم إرسال التحديث لهاتف One Mini 2.


 




يُذكر أن هاتف HTC One Mini كان صدر في عام 2013 بعد إطلاق إتش تي سي هاتف One M7 وكان متوقع أن ترسل الشركة تحديث أندرويد 5.0 Lollipop للهاتف في الفترة ما بين شهر مارس إلى مايو 2015.

المصدر