In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فيديو و صور لسماعة الرأس القادمة مع الأي فون 5

بواسطة أحمد علاء 9/3/2012 10:17:00 PM

عرض الموقع الفيتنامي Tinhte.vn مجموعة من الصور مع فيديو, يرجح انها الشكل الجديد لسماعة الرأس القادمة مع الإصدار السادس من جهاز الأي فون "أي فون 5", الذي سيتم طرحه حسب الشائعات في 12 سبتمبر الجاري.

سماعات اى فون 5

النظرة الأولى لسماعة الرأس تظهر اختلافا واضحا بين التصميم الجديد للسماعة و التصميم الحالي لأجهزة ابل الالكترونية, يبدو من خلال التصميم أن "ابل" ركزت على تقوية الصوت من خلال تحويل الصوت الصادر من السماعة إلى داخل الأذن من خلال فتحة جانبية على السماعة.



وفيما يلي بعض الصور لسماعة الرأس المتوفرة مع أجهزة ابل و السماعة القادمة مع أي فون 5.

سماعات اى فون 5


سماعات اى فون 5

سماعات اى فون 5

المصدر

المصدر 2