In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مستخدم يصل له هاتف Galaxy S6 ببطارية "منفوخة" !!

بواسطة أحمد علاء 5/8/2015 9:34:00 PM


عندما أطلقت سامسونج هاتفي Galaxy S6 و S6 Edge ذكر البعض أن الـ S6 لديه مشكلة في الشاشة حيث أن جوانب الشاشة لا تستجيب للمس وكان ظهر فيديو لشخص يوضح هذه المشكلة.



واليوم مستخدم كوري قام بشراء الـ Galaxy S6 ووجد أن الهاتف بطاريته "منفوخة" وأن هناك فجوة كبيرة بين إطارات الهاتف وجهته الخلفية وكذلك يوجد فجوة بين إطارات الهاتف والشاشة كما هو واضح في الصور.




بالطبع الهاتف لا يعمل وسامسونج سريعاً ما عرضت على هذا المستخدم إستبدال الهاتف بنسخة جديدة ولم يذكر أي مستخدم آخر أن مثل هذه المشكلة حدثت معه لذلك قد تكون هذه حالة فردية ونتمنى أن لا تتكرر مرة آخرى.

المصدر