In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

شومي ستطلق قريباً هاتف بمعالج Snapdragon 808

بواسطة أحمد علاء 5/18/2015 12:52:00 AM


أول شركة قدمت لنا هاتف يعمل بمعالج Snapdragon 808 هي إل جي مع هاتفها الرائد G4 ويبدو أن الشركة الصينية شومي تنوي أن تقدم لنا قريباً هاتف يعمل بنفس المعالج وسيكون سعره معقول.

يقول المحلل Pan Jiutang على حسابه على موقع التدوين الصيني Weibo أن شومي ستطلق هاتف جديد يعمل بمعالج Snapdragon 808 في الربع الثالث من العام الحالي.

وأضاف المحلل أن الهاتف سيتم إطلاقه في الصين وعدة دول آخرى وسيتراوح سعره بين 209 إلى 242 دولار ويبدو أن هذا الهاتف سيكون من الهواتف الرائدة التي ستقدمها لنا الشركة الصينية خلال العام الحالي.

المصدر