In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

رصد هاتف OnePlus 2 على موقع برنامج الإختبارات Geekbench

بواسطة أحمد علاء 5/21/2015 11:12:00 PM


الرئيس التنفيذي لشركة ون بلس وأحد مؤسسي الشركة Peter Laus كان ذكر من قبل أن الجيل الثاني من قاتل الهواتف الرائدة والذي سيُطلق عليه اسم OnePlus 2 سيأتي بمعالج Snapdragon 810.

واليوم تم رصد هاتف على موقع برنامج الإختبارت Geekbench يحمل موديل A2001 ويعمل بمعالج ثماني النواة تردده 1.55GHz وأندرويد 5.1 ويأتي برامات حجمها 3 جيجا بايت ومكتوب على الموقع اسم الهاتف OnePlus One لكن كما نعلم أن هاتف OnePlus One يعمل بمعالج رباعي النواة وليس ثماني النواة.



المسئولون في ون بلس كانوا أكدوا من قبل في أكثر من مناسبة أن هاتف OnePlus 2 سيتم إطلاقه في الربع الثاني أو الثالث من العام الحالي وهو ما يعني إننا سنرى الهاتف خلال الأشهر القليلة القادمة ومتوقع أن يأتي الهاتف بقارئ للبصمة وسيكون سعره 400 دولار.

المصدر