In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ون بلس قد تعلن عن هاتف OnePlus 2 يوم 1 يونيو

بواسطة أحمد علاء 5/27/2015 2:19:00 AM


رأينا الفترة السابقة عدة تسريبات عن الجيل الثاني من قاتل الهواتف الرائدة OnePlus One والذي سيُطلق عليه اسم OnePlus 2 وكشف المسئولون في شركة ون بلس إنه سيتم الإعلان عن الهاتف في الربع الثاني أو الثالث من العام الحالي.

واليوم نشرت شركة ون بلس على حسابها الرسمي على الفيسبوك صورة تشويقية بها هاتف OnePlus One وقلم رصاص ومسّاحة ومكتوب على الصورة إنه وقت التغيير وتعليق الشركة على الصورة إنها ستكشف عن المزيد يوم 1 يونيو.

الصورة التي نشرتها ون بلس توضح أن الشركة بنسبة كبيرة ستعلن عن الجيل الثاني من هاتف OnePlus One والمتوقع أن يُطلق عليه OnePlus 2 بداية الشهر القادم وسننتظر حتى يوم 1 يونيو لنرى ماذا ستقدم لنا ون بلس.

المصدر