In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل ستجيب على أسألتك قبل الإنتهاء من كتابتها

بواسطة أحمد علاء 5/28/2015 12:47:00 AM


عندما تقوم بالبحث عن شئ على محرك بحث جوجل تجد إنه يقوم بأستكمال اسم الشئ الذي تبحث عنه تلقائياً الأن جوجل قامت بتحسين هذه الميزة على الأجهزة المحمولة.

جوجل أضافة ميزة جديدة وهي عند كتابة سؤال معين على محرك بحث جوجل على الأجهزة المحمولة سيقوم المحرك بالإجابة على السؤال قبل أن تقوم بأستكمال كتابته.

على سبيل المثال إذا قمت بكتابة What is capital of egypt ستخرج لك إجابة السؤال بدون مغادرة مكان شريط البحث كما هو ظاهر في الصورة التالية وقبل حتى أن تستكمل كتابة السؤال.



المصدر