In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف HTC One M9 سيصل له تحديث أندرويد 5.1 في الشرق الأوسط غداً

بواسطة أحمد علاء 8/4/2015 9:10:00 AM


أعلن اليوم Graham Wheeler مدير المنتجات والخدمات في شركة HTC في أوروبا والشرق الأوسط وأفريقيا على حسابه الرسمي على تويتر أن هاتف HTC One M9 سيصل له تحديث أندرويد 5.1 في أوروبا وأفريقيا والشرق الأوسط غداً.

وسيبدأ تحديث أندرويد 5.1 Lollipop في الوصول لمستخدمي هاتف One M9 في أوروبا والشرق والأوسط وأفريقيا غداً بالتدريج وإذا كنت تمتلك الهاتف فأستعد بدءاً من الغد في إستقبال التحديث الجديد.

يُذكر أن إتش تي سي كانت أرسلت تحديث أندرويد 5.1 Lollipop لنسخة المطورين من هاتف One M9 منذ فترة وبالطبع أمر جيد أن تستمر الشركة في إرسال التحديث لباقي نسخ الهاتف.

المصدر