In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تسريب صورة لهاتفي سوني Xperia Z5 و Z5 Compact تؤكد إنهم سيأتوا بقارئ للبصمة مدمج مع زرار Power

بواسطة أحمد علاء 8/4/2015 9:14:00 AM


سوني أعلنت اليوم إنها ستكون متواجدة في مؤتمر IFA 2015 وسيسبق الحدث الخاص بها المؤتمر بيومين حيث سيتم إقامته يوم 2 سبتمبر ومتوقع أن تعلن الشركة خلاله عن هاتف Xperia Z5.

منذ قليل قام المسرب ViziLeaks بنشر صورة على حسابه الرسمي على تويتر يظهر فيها هاتفي Xperia Z5 و Z5 Compact بجانب الآيفون ويظهر في الصورة أن كلا الهاتفين سيأتوا بقارئ للبصمة.



لكن سوني ستكون مختلفة في دمجها لقارئ البصمة مع هواتفها الرائدة حيث يظهر في الصورة أن قارئ البصمة في الـ Xperia Z5 و Z5 Compact سيكون مدمج مع زرار الـ Power الموجود في الجهة اليمنى لكلا الهاتفين.

المصدر