In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

كيف يمكنك الحصول على تحديث ويندوز 10 إذا لم يصل لك بعد ؟

بواسطة أحمد علاء 8/4/2015 10:24:00 PM


اليوم بدأت مايكروسوفت في إرسال تحديث ويندوز 10 لـ 190 دولة حول العالم ومن المفترض أن التحديث بدأ يصل لكل من يستخدم نسخة أصلية من ويندوز 7 أو 8 أو 8.1.

وبالطبع التحديث يصل للمستخدمين بشكل تدريجي لكن إذا كنت لا تريد الإنتظار والحصول على التحديث الأن يُمكنك تجربة الخطوات التالية وستجد أن التحديث بدأ في التحميل.

في البداية تأكد أن Update الويندوز مضبوط على وضيعة تحميل وتثبت التحديثات بشكل تلقائي وبعدها اذهب إلى البحث في الويندوز وأكتب Command Prompt أول ما تظهر لك أضغط عليها كليك يمين وأختر Rus as Administrator.

بعد ذلك ستدخل أمر wuauclt.exe/updatenow ومن المفتروض بعدها أنك ستجد الويندوز بدأ في تحميل تحديث ويندوز 10.

المصدر