In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

شومي قد تعلن عن معالجها الخاص بداية العام القادم

بواسطة أحمد علاء 8/5/2015 11:07:00 PM


منذ فترة كانت ظهرت تقارير تؤكد أن الشركة الصينية شومي تعمل على معالجها الخاص بالتعاون مع الشركة الصينية المصنعة للمعالجات Leadcore ويبدو أن إطلاق هذا المعالج سيكون قريباً.

وفقاً للموقع الصيني CN Beta شومي ستطلق معالجها الخاص في بداية عام 2016 وذلك لتقليل الإعتماد على معالجات ميدياتك وكوالكوم ولكن شومي ستستخدم معالجها في هواتفها صاحبة المواصفات المنخفضة فقط.

هذا الأمر يعني أن شومي ستستمر في الإعتماد على معالجات كوالكوم وميدياتك في هواتفها الرائدة وهواتفها صاحبة المواصفات المتوسطة.

المصدر