In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل سترسل تحديث جديد اليوم لهاتفي Nexus 6 و Nexus 5 لسد ثغرة Stagefright

بواسطة أحمد علاء 8/6/2015 12:33:00 AM


منذ فترة كانت ظهرت تقارير تؤكد وجود ثغرة في نظام الأندرويد تُتيح للمخترقين التحكم في جهازك عن طريق إرسال رسالة MMS بها برمجيات خبيثة وأُطلق على هذه الثغرة اسم Stagefright.

وكانت أكدت التقارير أن جوجل بالفعل حلت المشكلة وبدأت في إرسال الحل لمصنعي الهواتف الذكية التي تعمل بنظام أندرويد ومنذ أيام قليلة شركة الإتصالات Sprint بدأت في إرسال تحديث للهواتف الذكية التي تُباع من خلالها لحل هذه المشكلة.

وأكدت اليوم شركة Sprint أن جوجل ستبدأ اليوم في إرسال تحديث جديد لهاتفي Nexus 5 و Nexus 6 وبالتأكيد باقي أجهزة Nexus لسد ثغرة Stagefright.

المصدر