In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

في أسبوع واحد فقط أكثر من 2 مليون شخص طلبوا دعوات لشراء هاتف OnePlus 2

بواسطة أحمد علاء 8/6/2015 11:42:00 PM


ون بلس كانت أعلنت نهاية الشهر الماضي عن هاتف OnePlus 2 والذي تقول عنه الشركة إنه قاتل الهواتف الرائدة التي سيتم إطلاقها في عام 2016 وكشفت الشركة أن الهاتف سيكون متوفر للبيع بنظام الدعوات يوم 11 أغسطس.

ثم كشفت ون بلس منذ أيام قليلة أن هناك أكثر من مليون شخص قاموا بطلب دعوة لشراء هاتف OnePlus 2 حيث يُمكنك تسجيل البريد الإلكتروني الخاص بك على موقع الشركة من هنا وعندما يأتي دورك في الحصول على الدعوة سيتم إرسالها لك على بريدك الإلكتروني.

واليوم ون بلس أعلنت أن الأشخاص الذين تقدموا للحصول على دعوة لشراء هاتف OnePlus 2 تخطى عددهم الـ 2 مليون شخص في أسبوع واحد فقط وهو ما يؤكد أن الهاتف سيحقق مبيعات جيدة.

المصدر