In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل تحتاج مطورين للعمل على منتج جديد خاص بنظام الأندرويد !

بواسطة أحمد علاء 8/7/2015 5:20:00 AM


آبل أعلنت اليوم عن وظيفة جديدة على موقعها وهي Applications SW Engineer مطور للتطبيقات لكي يساعد الشركة في تطوير منتج جديد خاص بالأجهزة المحمولة التي تعمل بنظام الأندرويد.

التوقعات تشير إلى أن المنتج أو التطبيق الذي تعمل آبل على تطويره لنظام الأندرويد هو Apple Music والذي أعلنت الشركة إنه سيتوفر لمستحدمي الأندرويد في خريف هذا العام.

لكن قد تكون آبل تريد تقديم خدمة آخرى من خدماتها لمستخدمي الأندرويد بجانب خدمة Apple Music على كل حاجة ستتضح الأمور الفترة القادمة بشكل أكبر.

المصدر