In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مطور تطبيق تويتر المميز Falcon Pro ينضم لفريق العمل على تطبيق تويتر الرسمي

بواسطة أحمد علاء 8/8/2015 11:59:00 PM


تطبيق Falcon Pro واحد من تطبيقات تويتر المميزة على الأندرويد حيث يمتاز التطبيق بواجهة جميلة وبسيطة ويعتمد على تصميم جوجل ماتريال ديزاين.

تطبيق Falcon Pro من تطوير المطور Joaquim Vergès وبالأمس أعلن هذا المطور على حسابه الرسمي على تويتر إنه أنضم لفريق العمل على تطبيق تويتر الرسمي.


 




وأضاف في تغريدة إنه يريد أن يجعل واجهة تطبيق تويتر الرسمي على الأندرويد حديثة مع واجهات برمجية جديدة تساعد في جعل التطبيق أفضل.


 




وذكر Joaquim Vergès إنه سيستمر في العمل على تطوير تطبيق Falcon Pro وأن التطبيق سيكون فرصة جيدة لتجربة مميزات جديدة سيسعى لإضافاتها في تطبيق تويتر الرسمي على الأندرويد.


 



المصدر