In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إل جي ستطلق فابلت G4 Pro في شهر أكتوبر

بواسطة أحمد علاء 8/10/2015 3:49:00 AM


إل جي ستعلن الفترة القادمة عن هاتفين الأول هو هاتف Nexus والمتوقع أن يتم الإعلان عنه في شهر أكتوبر والثاني هو فابلت G4 Pro والذي كشف المسرب evleaks بالأمس عن ميعاد إطلاقه في الأسواق.

بالأمس المسرب evleaks ذكر على حسابه الرسمي على تويتر أن شركة إل جي ستطلق هاتف G4 Pro والذي يحمل موديل LG H900 في الأسواق في شهر أكتوبر القادم.

وتقول تغريدة evleaks إطلاق الهاتف في الأسواق سيكون في أكتوبر وهو ما يعني أن إل جي قد تعلن عن الهاتف الشهر القادم أو بداية شهر أكتوبر على أن يتوفر للبيع في وقت لاحق من نفس الشهر.

المصدر