In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل قد تعلن عن هاتف iPhone 6c بجانب الـ 6s والـ 6s Plus

بواسطة أحمد علاء 8/11/2015 8:03:00 PM


الفترة السابقة ظهرت عدة تسريبات تؤكد أن آبل ستطلق هاتف بشاشة صغيرة لمن يفضل الآيفون بشاشة صغيرة مثل الـ iPhone 5 والـ 5s وذكرت هذه التسريبات أن الهاتف سيُطلق عليه اسم iPhone 6c.

وأكدت التسريبات أن هاتف iPhone 6c لن يكون مصنوع من البلاستيك مثل هاتف iPhone 5c بل سيكون مصنوع من المعدن ومواد جيدة وبالأمس كشف المسرب الشهير evleaks عن الموعد الذي قد تعلن فيه آبل عن الآيفون الصغير iPhone 6c.

وقال evleaks في تغريدة على حسابه الرسمي على تويتر أن آبل قد تعلن عن هاتف iPhone 6c بجانب الـ iPhone 6s والـ iPhone 6s Plus والمتوقع الإعلان عنهما يوم 9 سبتمبر.

المصدر