In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أكثر من 50 مليون جهاز يعملوا بويندوز 10

بواسطة أحمد علاء 8/15/2015 5:25:00 AM


نشر اليوم موقع WinBeta تقرير جديد يؤكد أن هناك أكثر من 50 مليون جهاز في الوقت الحالي يعملوا بويندوز 10 وذلك بعد أسبوعين فقط من إطلاق النسخة النهائية.

هذا التقرير لم يخرج رسمياً من مايكروسوفت لكن موقع WinBeta يقول إنه من مصادر موثوقة وكانت عملاقة البحث أعلنت رسمياً بعد 24 ساعة من إطلاق ويندوز 10 أن هناك أكثر من 14 مليون جهاز يعملوا به.

إذا كان هذا التقرير صحيح بالفعل فهذا الرقم أكثر من رائع ومتوقع أن يزيد بشكل كبير الفترة القادمة لأن مايكروسوفت مازالت ترسل التحديث لمستخدمي ويندوز 7 و 8.

كذلك سيكون هناك حواسب محمولة سيأتي مثبت عليها ويندوز 10 بشكل إفتراضي مما سيساعد في زيادة عدد الأجهزة المثبت عليها النظام.

المصدر