In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تعمل على سلسلة هواتف جديدة تُدعى Galaxy O

بواسطة أحمد علاء 8/17/2015 10:24:00 PM


أكد اليوم موقع SamMobile وفقاً لمصادره الموثوقة أن سامسونج تعمل في الوقت الحالي على سلسلة هواتف جديدة ستطلق عليها اسم Galaxy O.

وذكر الموقع وفقاً لمصادره أن سامسونج تعمل على هاتفين جديدين الأول يحمل موديل SM-G550 والثاني يحمل موديل SM-G600 وكلاهما سيكونوا ضمن سلسلة سامسونج الجديدة Galaxy O.

أضاف الموقع أن الهاتف الذي يحمل موديل SM-G550 قد يُطلق عليه اسم Galaxy O5 والهاتف الثاني الذي يحمل موديل SM-G600 قد يُطلق عليه اسم Galaxy O7.

وذكر موقع SamMobile إنه حتى الأن لا يوجد لديه أي معلومات عن مواصفات كلا الهاتفين أو ميعاد الإعلان عنهما ونأمل أن تظهر معلومات عنهم الفترة القادمة.

المصدر