In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تطلق موقع خاص بخدمة الدردشة Hangouts

بواسطة أحمد علاء 8/18/2015 10:50:00 PM


جوجل أطلقت بالأمس موقع مستقل خاص بخدمة الدردشة Hangouts ويُتيح لك هذا الموقع الوصول لأصدقائك الموجودين على الـ Hangouts والدردشة معهم.

كذلك ستتمكن من خلال الموقع الدردشة مع أكثر من شخص في نفس الوقت وعمل مجموعات للدردشة وأيضاً التواصل مع أصدقائك عن طريق الإتصال بهم صوت وفيديو.



الموقع ما يميزه إنه لديه خلفية خاصة به تتغير بأستمرار بحيث ترى منظر جديد طول ما أنت متواجد على موقع Hangouts تدردش مع أصدقائك ويُمكنك الدخول إلى الموقع من هنا.



المصدر