In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مايكروسوفت توفر النسخة التجريبية من كورتانا لكل مستخدمي الأندرويد في الولايات المتحدة

بواسطة أحمد علاء 8/25/2015 1:52:00 AM


مايكروسوفت كانت أطلقت الشهر الماضي النسخة التجريبية الخاصة من كورتانا لمستخدمي الأندرويد في الولايات المتحدة.

واليوم عملاقة البرمجيات أعلنت عن توفر النسخة التجريبية من المساعد الشخصي كورتانا لكل مستخدمي الأندرويد في الولايات المتحدة وكشفت إنها أدخلت عدة تعديلات على كورتانا على الأندرويد من ضمنها إمكانية الدخول إليه عن طريق الضغط المطول على زرار الـ Home مثل Google Now.

إذا كنت مقيم في الولايات المتحدة وتريد تجربة كورتانا على الأندرويد يُمكنك الذهاب لهذا الرابط والموافقة على إنك تكون ضمن الفريق الذي يقوم بتجربة التطبيق ثم ستتمكن من تحميله من خلال متجر Google Play.

المصدر