In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إل جي ستعلن عن هاتف رائد في الربع الرابع من العام الحالي

بواسطة أحمد علاء 8/25/2015 10:40:00 PM


رئيس قسم الأجهزة المحمولة في إل جي Cho Jun-ho كان ذكر في شهر مارس الماضي أن الشركة ستطلق هاتف رائد سوبر أعلى من الـ G4 في الربع الثاني من العام الحالي.

وبالأمس قال Cho Jun-ho أن إل جي بالفعل ستطلق هاتف رائد في الربع الأخير من العام الحالي ولكن لن يكون رائد سوبر ومتوقع أن يكون هذا الهاتف هو فابلت قادم لمنافسة النوت 5 والـ S6 Edge+ والـ iPhone 6s Plus.

أو قد تكون إل جي تشوق لإطلاق هاتف Nexus 5 2015 والمتوقع أن يتم الإعلان عنه الشهر القادم أو في شهر أكتوبر على كل حال سننتظر ونرى ماذا ستقدم لنا إل جي الفترة القادمة.

المصدر