In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

بعد 4 أسابيع فقط أكثر من 75 مليون جهاز يعملوا بويندوز 10

بواسطة أحمد علاء 8/26/2015 10:34:00 PM


مايكروسوفت كانت أطلقت ويندوز 10 منذ 4 أسابيع تقريباً وكانت كشفت الشركة أن بعد 24 ساعة فقط من إطلاقه كان متواجد على 14 مليون جهاز.

واليوم أعلن يوسف مهدي رئيس تسويق الويندوز أن بعد 4 أسابيع فقط من إطلاق ويندوز 10 أصبح متواجد على أكثر من 75 مليون جهاز وكل يوم الرقم بيتزايد.

بجانب ذلك كشف يوسف مهدي أن أكثر من 90 ألف جهاز كمبيوتر ولوحي قاموا بالترقية إلى ويندوز 10 في 192 دولة مختلفة.

يُذكر أن مايكروسوفت كانت باعت 40 مليون نسخة من ويندوز 8 بعد شهر من إطلاقه وأحتاجت الشركة إلى 6 أشهر لكي تتمكن من بيع 100 مليون نسخة من ويندوز 8 وهذا يوضح أن توفير ويندوز 10 مجاناً لمستخدمي النسخ الأصلية من ويندوز 7 و 8 له تأثير كبير.

المصدر