In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

الفيسبوك تبدأ في إختبار المساعد الشخصي M الذي سيكون مدمج مع الـ Messenger

بواسطة أحمد علاء 8/27/2015 3:24:00 AM


بدأت الفيسبوك في إختبار المساعد الشخصي الخاص بها والمعروف في الوقت الحالي باسم M وسيكون هذا المساعد الشخصي مدمج مع تطبيق الدردشة Messenger.

ستسطيع تفعيل المساعد الشخصي M عن طريق زرار سيكون موجود في تطبيق الـ Messenger وستكون قادر على أن تسأله عن الأماكن القريبة منك حيث يُمكن أن تسأله مثلاً عن مطعم جيد يقدم البيتزا.

كذلك يُمكنك أن تطلب منه إستخدام نظام الدفع المدمج داخل تطبيق الـ Messenger وأيضاً يُمكنك طلب شراء الهدايا للعائلة من خلاله.

المساعد الشخصي M ستكون مهمته الإجابة على أسألتك وإكمال المهام التي تطلبها منه والتي تقوم بها على تطبيق الـ Messenger وكما ذكرنا أن الفيسبوك مازالت تختبر المساعد الشخصي M على عدد قليل من المستخدمين في سان فرانسيسكو.

المصدر