In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تسريب الواجهة الأمامية لهاتف Nexus 5 2015

بواسطة أحمد علاء 8/28/2015 12:50:00 AM


رأينا الفترة السابقة العديد من التسريبات عن هاتف Nexus الذي ستقوم بتصنيعه إل جي والمتوقع الإعلان عنه رسمياً الشهر القادم أو في شهر أكتوبر بجانب هاتف Huawei Nexus.

واليوم أحد الأشخاص على تويتر قام بنشر صورتين يُقال إنهم للجهة الأمامية لهاتف Nexus 5 2015 وقام بالتأكيد على هذا الأمر المسرب OnLeaks الذي قام بتسريب العديد من المعلومات عن الهاتف.

ويظهر أمامنا في الصور وجود سماعتين في الجهة الأمامية للهاتف بجانب الكاميرا الأمامية والمستشعرات ومتوقع أن يأتي الهاتف بشاشة قياسها 5.2 بوصة بدقة 1080p أو 1440p.



المصدر