In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف آبل iPhone 6s سيأتي بخلفيات شاشة متحركة

بواسطة أحمد علاء 8/28/2015 1:26:00 AM


نشر اليوم موقع 9to5Mac تقرير جديد يؤكد فيه أن هاتف آبل القادم iPhone 6s وكذلك iPhone 6s Plus سيدعموا خلفيات الشاشة المتحركة وسيأتوا بعدد من خلفيات الشاشة المتحركة.

هذه الميزة متوفرة منذ سنين طويلة في الأندرويد وأيضاً متوفرة في ساعة آبل الذكية Apple Watch وأخيراً قررت آبل دعمها في هواتفها وأضاف التقرير أن الخلفيات المتحركة التي سيأتي بها هاتفي iPhone 6s و 6s Plus ستكون عبارة عن رسوم متحركة لأسماك.

يُذكر إنه متوقع أن تعلن آبل عن هاتفي iPhone 6s و iPhone 6s Plus يوم 9 سبتمبر وسيأتي كلا الهاتفين بتقنية Force Touch وتحسينات على الكاميرا حيث متوقع أن تكون دقتها 12 ميجا بيكسل مع تحسين أداء الهاتف بشكل عام عن الجيل السابق.

المصدر