In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل ستطلق نسخة من هاتف iPhone 6s بمساحة تخزين 16 جيجا بايت

بواسطة أحمد علاء 8/28/2015 9:08:00 PM


يبدو أن آبل لن تتخلى عن مساحة التخزين الداخلية 16 جيجا بايت حيث تسربت اليوم صورة يظهر فيها الورقة التي تكون متواجدة على علبة هاتف iPhone 6s وتؤكد هذه الصورة أن الهاتف سيتوفر منه نسخة تأتي بمساحة تخزين داخلية 16 جيجا بايت.



وكانت ظهرت من قبل تسريبات تؤكد أن هاتف iPhone 6s سيأتي بمساحة تخزين داخلية 16 و 64 و 128 جيجا بايت والتسريب الذي ظهر اليوم يؤكد بالفعل وجود نسخة 16 جيجا بايت من الهاتف.

يُذكر أن هاتفي iPhone 6s و s6 Plus متوقع أن يأتوا بمعالج Apple A9 ورامات بحجم 2 جيجا بايت وكاميرا خلفية بدقة 12 ميجا بيكسل وسيأتي كلا الهاتفين بتقنية Force Touch التي تستطيع تمييز الضغطات التي تتم على شاشة الهاتف وسيتم الإعلان عن كلاهما رسمياً يوم 9 سبتمبر.

المصدر