In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تسريب صورة جديد لهاتف بلاكبيري Venice وتأكيد بعض من مواصفاته

بواسطة أحمد علاء 8/31/2015 9:52:00 PM


بلاكبيري تستعد للإعلان عن أول هاتف لها يعمل بنظام الأندرويد وهو Venice ومتوقع أن يتم الإعلان عن الهاتف في شهر نوفمبر القادم وكنا رأينا الفترة السابقة العديد من التسريبات والصور المسربة للهاتف.

اليوم أحد مصادر موقع PhoneArena أرسل له صورة جديدة للهاتف بجانب ذلك أكد للموقع على بعض من مواصفات الهاتف التي تسربت من قبل حيث أكد المصدر أن الهاتف سيأتي بشاشة دقتها 1440p.



كذلك ذكر المصدر أن هاتف Venice سيأتي برامات حجمها 3 جيجا بايت وكاميرا خلفية بدقة 18 ميجا بيكسل مع تقنية OIS وبطارية لن تقل قوتها عن 3000 ميلي أمبير.

أكد المصدر لموقع PhoneArena أن هاتف بلاكبيري Venice رائع وأن النظام الأمني الخاص به لا يعلى عليه.

المصدر