In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

شاومي قد تطلق هاتف Mi Edge بشاشة منحنية من على الجانبين في أكتوبر

بواسطة أحمد علاء 8/31/2015 10:26:00 PM


كنا رأينا منذ فترة طويلة تسريبات تتحدث عن أن الشركة الصينية شاومي تنوي إطلاق هاتف بشاشة منحنية من على الجانبين مثل هواتف سامسونج Galaxy S6 Edge و S6 Edge+.

واليوم كشف المسرب KJuma وموقع MyDrivers عن بعض المعلومات الجديد التي تخص الهاتف والمتوقع أن يُطلق عليه اسم Mi Edge ومتوقع أن يأتي الهاتف بشاشة قياسها 5.2 بوصة منحنية من على الجانبين بدقة 1440p وبكثافة بيكسلات 565ppi.



متوقع أن يأتي هاتف Mi Edge بمعالج Snapdragon 808 سداسي النواة ورامات بحجم 3 أو 4 جيجا بايت وقارئ للبصمة ومتوقع أن يتم إطلاق الهاتف في الأسواق في شهر أكتوبر وسيكون سعره 391 دولار.

المصدر