In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

الواتساب لديها الأن 900 مليون مستخدم نشط شهرياً

بواسطة أحمد علاء 9/4/2015 6:51:00 PM


في شهر أبريل الماضي أعلنت الواتساب إنها أصبح لديها 800 مليون مستخدم نشط شهرياً وبالأمس اعلن مؤسس التطبيق Jan Koum والمملوك للفيسبوك أن عدد المستخدمين النشيطين وصل إلى 900 مليون مستخدم شهرياً.

هذا الأمر يعني أن الواتساب أصبح لديه أكثر من 100 مليون مستخدم شهرياً في أقل من 5 شهور ويُذكر أن الفيسبوك كانت أعلنت في شهر يونيو الماضي إنها أصبح لديها 1.49 مليار مستخدم نشط شهرياً.

بجانب ذلك كانت أعلنت الفيسبوك في شهر يونيو الماضي أن تطبيق المراسلة Messenger أصبح لديه 700 مليون مستخدم نشط شهرياً وبالطبع ما ساعد في زيادة عدد مستخدمي التطبيق هو إلزام الفيسبوك المستخدمين تحميله لكي يستطيعوا الوصول إلى رسائل الفيسبوك والتفاعل معاها.

المصدر