In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل لن تطلق ميزة الثيم الأسود في أندرويد مارشميلو

بواسطة أحمد علاء 9/11/2015 1:35:00 AM


في النسخة التجريبية الأولى من أندرويد 6.0 مارشميلو كانت وفرت جوجل ثيم أسود للنظام بحيث عندما تقوم بإختياره تتحول قائمة الـ Settings في النظام للون الأسود بدل من اللون الأبيض الموجود حالياً في أندرويد لولي بوب.

بعض المستخدمين توقعوا أن الثيم الاسود سيغير واجهة النظام بشكل كامل للون الأسود عندما يتم إطلاق النسخة النهائية من أندرويد 6.0 مارشميلو لكن جوجل لن تنوي إطلاق ميزة الثيم الأسود في النسخة النهائية من أندرويد 6.0.

في إجابة على أحد الأسئلة في الموقع الخاص بمشاكل الأندرويد ذُكر أن الثيم الأسود لن يكون موجود في النسخة النهائية من أندرويد 6.0 مارشميلو ولكن قد يتم إضافته مستقبلاً في إصدارات أندرويد القادمة.

المصدر