In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

الفيسبوك تتيح للصحفيين بث الفيديوهات المباشرة على الـ News Feed الخاصة بك

بواسطة أحمد علاء 9/11/2015 9:58:00 PM


فيسبوك كانت أعلنت منذ فترة أن الشخصيات المشهورة مثل الفنانين والرياضيين والسياسيين يُمكنهم بث فيديوهات مباشرة على الفيسبوك لمتابعيهم.

واليوم الفيسبوك أعلنت أن الميزة ستكون متوفرة كذلك للصحفيين الذين يمتلكون حسابات أو صفحات موثقة وأطلقت تطبيق خاص بالميزة يُدعى Mentions وهو متوفر على الـ iOS فقط في الوقت الحالي.

الفيسبوك ذكرت أن المتابعين للفيديوهات التي يتم بثها بشكل مباشر سيكونوا قادرين على التعليق على الفيديو بعد أن يتم إنتهاء البث وكذلك سيكونوا قادرين على الإعجاب بالفيديو والتعليق عليه من خلال الفيسبوك.

المصدر