In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ون بلس تشوق لإطلاق شئ فاخر قريباً

بواسطة أحمد علاء 9/12/2015 8:50:00 PM


كان ذكر Carl Pei أحد مؤسسي شركة ون بلس الشهر الماضي أن الشركة ستطلق هاتف آخر قبل نهاية العام الحالي وبالأمس نشرت ون بلس على حسابها الرسمي على جوجل بلس صورة تشوق فيها لإطلاق شئ فاخر قريباً.

في الصورة التي نشرتها ون بلس يظهر شئ مصنوع من الجلد ويبدو أن الصورة ليس لها علاقة بالهاتف الذي تنوي الشركة إطلاقه قبل نهاية العالم ولكن لها علاقة بغطاء خلفي جديد لهاتف OnePlus 2 سيكون مصنوع من الجلد.



وقد يكون هذا التوقع خاطئ وتكون هذه الصورة التشويقية لها علاقة بهاتف ون بلس الذي تنوي إطلاقه قبل نهاية العام الحالي على كل حال سننتظر ونرى ماذا تنوي أن تقدم لنا الشركة الفترة القادمة.

المصدر