In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

الفيسبوك تعمل على تطبيق لعرض فيديوهات الواقع الإفتراضي

بواسطة أحمد علاء 9/15/2015 12:55:00 PM


نشرت اليوم صحيفة وول ستريت جورنال تقرير يؤكد أن الفيسبوك تعمل في الوقت الحالي على تطوير تطبيق للأجهزة المحمولة سيكون قادر على عرض فيديوهات الواقع الإفتراضي.

التقرير الذي نشرته صحيفة وول ستريت جورنال لم يكشف عن الموعد المتوقع إطلاق هذا التطبيق فيه ولكن أكد أن التطبيق مازال في مراحل التطوير الأولى وسيتم إطلاقه على الأندرويد والـ iOS.

يُذكر أن الفيسبوك كانت أعلنت إنها تخطط لدعم الفيديوهات المصورة بـ 360 درجة على منصتها الإجتماعية ويبدو أن هذا التطبيق سيساعد الشركة في هذه الخطوة.

المصدر