In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

خدمات أمازون ويب تتوقف عن العمل وتتسبب في توقف العديد من المواقع والخدمات

بواسطة أحمد علاء 9/21/2015 1:31:00 AM


اليوم توقفت خدمات أمازون ويب عن العمل وهي التي تستضيف على سيرفراتها العديد من المواقع والخدمات المختلفة مما تسبب في توقف هذه المواقع والخدمات عن العمل.

هذا التوقف تسبب في توقف خدمات ومواقع Netflix و Medium و SocialFlow و Buffer و GroupMe و Pocket والعديد من الخدمات الآخرى وتسبب هذا الأمر في خسارة أمازون 1,100 دولار في الثانية الواحدة.

وذكر الحساب الرسمي لخدمات أمازون ويب على تويتر إنهم يعلموا المشكلة ويعملوا على حلها وبالفعل في الوقت الحالي عادت مرة آخرى خدمات أمازون ويب وعادت أغلب الخدمات للعمل مرة آخرى بدون مشاكل.

يُذكر أن هذا الأمر كان حدث من قبل في عام 2013 وتسبب توقف خدمات امازون ويب في توقف خدمات إنستجرام و Airbnb و Vine offline.

المصدر