In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ثغرة أمنية في الـ iOS 9 تُتيح للمخترقين المرور من كلمة السر والدخول إلى التطبيقات

بواسطة أحمد علاء 9/21/2015 11:27:00 PM


ظهرت ثغرة في نظام الـ iOS 9 تُتيح للمخترقين المرور من كلمة السر الموجودة على شاشة القفل والدخول إلى التطبيقات الموجودة على هاتفك.

المخترق يستطيع المرور من كلمة السر الموجودة على شاشة القفل من خلال المساعد الصوتي سيري حيث سنلاحظ في الفيديو أن الشخص مكتشف الثغرة أستطاع الوصول إلى سيري ثم سأله عن الساعة وبعدها أستطاع الدخول إلى العديد من التطبيقات مثل الرسائل والصور وغيرهم.



بالطبع هذه الثغرة لا يمكن لأحد إستغلالها إلا إذا وقع الهاتف في يده ونتمنى أن تقوم آبل بسد هذه الثغرة قريباً وأيضاً نتمنى أن ترسل تحديث جديد للـ iOS 9 يحل مشكلة البطئ التي يعاني منها العديد من المستخدمين.

المصدر