In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج ستعلن عن هاتف Galaxy S7 في شهر يناير وستطلقه في الأسواق في فبراير

بواسطة أحمد علاء 9/25/2015 7:32:00 AM


سامسونج كانت أعلنت هذا العام عن هاتفي Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge في شهر مارس وقامت بتوفير الهاتف للبيع في الأسواق في منتصف شهر أبريل.

اليوم ظهرت تسريبات تذكر أن سامسونج ستعلن عن هاتف Galaxy S7 في شهر يناير القادم وسيتوفر الهاتف للبيع في الأسواق في بداية شهر فبراير.

لا نعلم لماذا قررت سامسونج إطلاق هاتف Galaxy S7 مبكراً ولكن يبدو إنها تريد إتباع النهج الذي اتبعته مع فابلت Galaxy Note 5 وهو إطلاق الهاتف مبكراً قبل إطلاق المنافسين هواتفهم.

المصدر