In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

كيف تشاهد البث المباشر لمؤتمر جوجل للإعلان عن هاتفي Nexus 5X و Nexus 6P والنسخة النهائية من أندرويد مارشميلو

بواسطة أحمد علاء 9/29/2015 9:47:00 PM


اليوم هو اليوم المنتظر لكثير من عشاق الأندرويد لإنه يوم الإعلان عن الجيل الجديد من أجهزة Nexus والنسخة النهائية من أندرويد 6.0 مارشميلو.

اليوم ستعلن جوجل خلال حدث خاص بها سيتم إقامته في مدينة سان فرانسيسكو في تمام الساعة السادسة مساءاً بتوقيت القاهرة عن هاتفي Nexus 5X و Nexus 6P والنسخة النهائية من أندرويد 6.0 مارشميلو والعديد من الأشياء الآخرى.

مؤتمر جوجل سيتم بثه بشكل مباشر على قناة جوجل الرسمية على اليوتيوب والتي يُمكنك الذهاب لها من هنا إذا كنت تريد مشاهدة المؤتمر وأيضاً يمكنك متابعتنا على صفحتنا على الفيسبوك لمتابعة التغطية المباشرة للمؤتمر.