In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تقرير: سوني قد تخرج من سوق الهواتف الذكية إذا لم تتحسن الأرباح في 2016

بواسطة أحمد علاء 10/8/2015 1:26:00 AM


وفقاً لتقرير جديد تم نشره اليوم الرئيس التنفيذي لسوني Kazuo Hirai قال إذا لم تتحسن أرباح الهواتف الذكية في عام 2016 الشركة سيكون لديها خيارات بديلة منها الخروج من سوق الهواتف الذكية.

للأسف سوني لا تستحوذ على حصة كبيرة في سوق الهواتف الذكية حيث أن في موطنها اليابان تستحوذ فقط على 17.5% حيث أن السيطرة هناك لهواتف آبل.

أما في الولايات المتحدة فالسيطرة لسامسونج وآبل وتحتل سوني 1% فقط من سوق الهواتف الذكية في الولايات المتحدة ولم تستفد الشركة من هواتفها صاحبة المواصفات المتوسطة وذلك بسبب المنافسة الشرسة مع الشركات الصينية.

نأمل أن تتحسن أرباح سوني من الهواتف الذكية العام المقبل حتى لا نخسر أحد الشركات المميزة.

المصدر