In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ون بلس ستتعاون مع فوكسكون لتصنيع الهواتف في الهند

بواسطة أحمد علاء 10/13/2015 1:50:00 AM


مشروع Make in India والذي تسعى من خلاله الحكومة الهندية جلب الشركات إلى الهند لكي تقوم بتصنيع أجهزتها داخل البلد وذلك لزيادة الإستثمار في الدولة وكذلك لتخفيض أسعار الأجهزة.

شخصياً أتحسر عندما أرى مشروع مثل Make in India وأتمنى في يوم من الأيام أن أرى مشروع مشابه في مصر على كل حال هذا المشروع أنضمت له شركة جديدة وهي ون بلس.

ون بلس أعلنت إنها ستتعاون مع فوكسكون وذلك لتصنيع الهواتف في الهند مما سيساعد في خفض أسعار أجهزة الشركة هناك ويُذكر أن شركات مثل أوبو وشاومي و Gionee كانوا أنضموا من قبل لمشروع Make in India وذلك لتصنيع هواتفهم في الهند.

المصدر