In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إنتل قد تكون المصنعة للجيل القادم من معالجات آبل

بواسطة أحمد علاء 10/17/2015 11:16:00 PM


آبل الفترة السابقة أعتمدت على سامسونج و TSMC في تصنيع شرائح معالجات A9 و A8 ولكن يبدو أن الشركة تفكر في الإعتماد على العملاقة إنتل في تصنيع الجيل الجديد من معالجاتها.

وفقاً لتقرير جديد نشره موقع VentureBeat إنتل تعمل بشكل جاد على تطوير شريحة معالج لأجهزة آيفون القادمة وهناك أكثر من 1000 موظف داخل إنتل يعملوا على هذا المشروع.

مصادر موقع VentureBeat لم تذكر أن آبل وقعت شراكة بالفعل مع إنتل ولكن في الغالب ستكون هي الأقرب لتصنيع معالجات الشركة القادمة والتي سيتم الإعتماد عليها في الـ iPhone 7 والجيل الجديد من Apple Watch.

المصدر