In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سكين على شكل بطاقة ائتمانية

بواسطة أحمد علاء 9/11/2012 3:35:00 AM

قام المصمم إيان سينكلير بصنع سكين على شكل بطاقة ائتمانية من مادة البولي بروبلين مع شفرة جراحية بسماكة 65mm مقاومة للصدأ, السكين بالكامل لا يتجاوز وزنه 14 غرام.

سكين على شكل بطاقة ائتمان

السكين يعد مثاليا في العدد من الحالات, فهو يمكن أن يستعمل كوسيلة لدفاع عن النفس إن اقتضى الحال ذلك, أو كوسيلة خفيفة لقطع العديد من الأشياء أثناء الترحال أو التخييم, كتقشير الخضر أو الفواكه أو غصون الأشجار, و عند الانتهاء منه يطوى بشكل بسيط ثم يوضع في الجيب أو في محفظة الجيب.

سكين على شكل بطاقة ائتمان

السكين لا يحتاج إلا لثلاث حركات لطيه, و هو مزود بالية قفل بسيطة للحماية, شاهد الفيديو لتعرف أكثر السكين:


المصدر