In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تبدأ عملية شحن هاتف Nexus 5X

بواسطة أحمد علاء 10/20/2015 2:51:00 AM


جوجل كانت أعلنت عن هاتفي Nexus 5X و Nexus 6P يوم 29 سبتمبر ووفرت كلا الهاتفين للطلب المسبق في نفس اليوم وذكرت أن عملية الشحن ستبدأ في شهر أكتوبر.

اليوم جوجل رفعت الحظر على المراجعين والمواقع التقنية التي وصلت لهم عينات مراجعة من هاتفي Nexus 5X و Nexus 6P لكي ينشروا مراجعتهم وإنطبعاتهم عن كلا الهاتفين.

كذلك أعلنت جوجل على حساب Nexus الرسمي على تويتر أن عملية شحن هاتف Nexus 5X بدأت من اليوم في الولايات المتحدة والمملكة المتحدة وكندا واليابان وكوريا وأيرلندا.

ومازالت لا توجد معلومات عن ميعاد شحن هاتف Nexus 6P ولكن متوقع أن تبدأ عملية شحن الهاتف يوم الخميس القادم.

المصدر