In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

Nokia Lumia 920 سيكون أول هاتف يعمل على شبكة LTE بالمملكة المتحدة

بواسطة أحمد علاء 9/11/2012 8:39:00 PM

وفقا لتقرير حديث العهد أصدرته صحيفة Financial Times, فان الشركة الفنلندية نوكيا تجري محادثات مع كبرى شبكات الهاتف المحمول في المملكة المتحدة و في أوروبا Everything Everywhere لطرح Nokia Lumia 920 بالمملكة ليكون بذلك أول هاتف يعمل على شبكة الجيل الرابع 4G بها و ذلك في شهر نوفمبر القادم.

إقرأ ايضا

نوكيا تعلن بشكل رسمي عن هاتف Nokia Lumia 920

و بحسب التقرير الصادر من نفس الصحيفة, فانه من المتوقع أيضا أن تطرح شبكة Everything Everywhere خدمتها LTE, مع إطلاق هاتف Nokia Lumia 920 بعد شهرين من ألان, أي في شهر نوفمبر.
رغم كون الخبر المعلن عنه يعتبر شيء جيد بالنسبة للمستخدم في المملكة, إلا انه لم تتولى أي جهة مسئولة بالأمر تأكيد صحته, لا من طرف نوكيا أو من طرف شبكة Everything Everywhere.

المصدر