In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سوني تعلم مشكلة اللمس في شاشة هاتف Xperia Z5 Compact وتعد بحلها الأسبوع القادم

بواسطة أحمد علاء 10/23/2015 1:22:00 AM


بداية الشهر الحالي ظهرت تقارير تؤكد أن هاتف سوني Xperia Z5 Compact شاشته تعاني من مشكلة في اللمس واليوم سوني ذكرت إنها أصبحت على علم بهذه المشكلة ووعدت بحلها الأسبوع القادم.

سوني ذكرت أن هذه المشكلة يعاني منها مستخدمي الـ Xperia Z5 Compact النسخة صاحبة اللون الأبيض أما باقي النسخ لا تعاني من هذه المشكلة وقالت الشركة إنها سترسل تحديث الأسبوع القادم يحل هذه المشكلة.

يُذكر أن هاتف Xperia Z5 Compact يعتبر من الهواتف المميزة لإنه يأتي بمواصفات جيدة وحجم شاشته صغير 4.6 بوصة فقط وهو ما يفضله كثير من المستخدمين.

المصدر