In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أسوس: قد نطلق بالتعاون مع جوجل الجيل الثالث من لوحي Nexus 7

بواسطة أحمد علاء 10/23/2015 7:59:00 PM


جوجل تعاونت مع أسوس من قبل مرتين لتصنيع لوحي Nexus 7 2012 ولوحي Nexus 7 2013 ويبدو أن عملاقة البحث تفكر في التعاون مع أسوس مرة آخرى لإطلاق الجيل الثالث من اللوحي صاحب الشعبية الكبرى Nexus 7.

في حوار لرئيس شركة أسوس Jonney Shih مع موقع Trusted Reviews ذكر أن لوحيات Nexus 7 ناجحة بالفعل وصاحبة شعبية كبيرة وعندما نفكر في إطلاق جيل جديد منها سيكون الأمر صعب في تقديم شئ جديد ناجح مثل الأجيال السابقة.

وذكر Jonney Shih أن العمل على الجيل الثالث من لوحي Nexus 7 سيحتاج للعديد من المناقشات وأضاف أن على الجميع الإنتظار ويبدو من كلامه أن هناك كلام يدور بين أسوس وجوجل للعمل على الجيل الثالث من لوحي Nexus 7 على كل حال سننتظر ونرى.

المصدر